«ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΙ» ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ…!

0
479

Καθώς όλη η Ευρώπη προετοιμάζεται για τον τελικό του UEFA Champions League μεταξύ Juventus και FC Barcelona στο Βερολίνο, το Σάββατο 6 Ιουνίου, η MasterCard παρουσιάζει τις μοναδικές και υπέροχες διαφορές μεταξύ των ποδοσφαιρόφιλων, με το Fan Passion Report, μια έρευνα που διεξήχθη σε 5.000 Ευρωπαίους οπαδούς, σχετικά με το πάθος τους για το άθλημα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι οπαδοί στην Ιταλία (73%) είναι περισσότερο προληπτικοί σε σχέση με το ποδόσφαιρο, ξεπερνώντας τους Ισπανούς που έρχονται δεύτεροι. Σχεδόν οι μισοί Ιταλοί (47%) φοράνε κάποιο συγκεκριμένο ρούχο που θεωρούν ‘τυχερό’ κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, το 20% επιμένει να κάθεται στην ίδια θέση σε κάθε παιχνίδι, ενώ 13% συνηθίζουν να τρώνε ή να πίνουν συγκεκριμένα φαγητά ή ποτά. Πάνω από 40% των Ισπανών οπαδών παραδέχθηκαν επίσης ότι φοράνε ρούχα που θεωρούν ‘τυχερά’, ενώ οι λιγότερο προληπτικοί οπαδοί είναι οι Πορτογάλοι, καθώς μόνο το 23% έχει τέτοιες ‘δεισιδαιμονίες’, ενώ ακολουθούν οι Σουηδοί (24%) και οι Ολλανδοί (29%).

Για κάποιες εθνικότητες, το ποδόσφαιρο θεωρείται θρησκεία, την οποία ‘ασπάζονται’ σε καθημερινή βάση. Κυρίως οι Ιταλοί, με 69% των οπαδών να παραδέχονται πως έχουν επιλέξει να χάσουν μια σημαντική οικογενειακή στιγμή για να βρεθούν σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Οι Ισπανοί δεν είναι πολύ πίσω, με το 60% των οπαδών να επιλέγει το ποδόσφαιρο αντί της οικογένειας σε κάποιες περιπτώσεις, όπως επίσης και το 52% των Γάλλων οπαδών.

Συνολικά, η έρευνα που διεξήχθη σε πάνω από 5.000 άτομα αποκάλυψε ότι το 43% των οπαδών έχασε κάποια οικογενειακή στιγμή για να υποστηρίξει την ομάδα του. Αυτό είναι υψηλότερο στην ηλικιακή ομάδα 25-34. Η Πορτογαλία, ωστόσο, είναι το ακριβώς αντίθετο, με μόλις το 19% να επιλέγει το ποδόσφαιρο πάνω από την οικογένεια.

MasterCard BallackΆλλα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας:

• Περισσότερο από το ένα τρίτο των οπαδών (35%), έχει πάρει άδεια ασθενείας στο παρελθόν, λόγω ενός αγώνα ποδοσφαίρου. Το ποσοστό είναι υψηλότερο στην Ιταλία, με 51,9% των οπαδών να έχουν λείψει από την εργασία τους λόγω κάποιου αγώνα.
• Οι Ισπανοί οπαδοί είναι οι πιο φανατικοί όσον αφορά στους αγώνες εκτός έδρας, με το 92,8% των οπαδών να έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό, ακολουθώντας την αγαπημένη του ομάδα.
• Οι Πορτογάλοι (63%) και οι Σουηδοί (51%) οπαδοί επιλέγουν να ταξιδεύουν πιο σπάνια και προτιμούν να μένουν σπίτι τους.
• Η Αγγλία (23%) ξεπέρασε την Ισπανία (22%) ως ο προτιμότερος προορισμός που επιλέγουν οι φίλοι του ποδοσφαίρου για να παρακολουθήσουν αγώνες στο εξωτερικό. Η Ιταλία (12%) βρέθηκε τρίτη και η Γερμανία (10%) τέταρτη.
• Οι Ισπανοί φίλαθλοι ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στους αγώνες εκτός έδρας – κατά μέσο όρο £457 το άτομο. Αντίστοιχα, οι Ιταλοί δαπανούν £398 και οι Γάλλοι £351. Συνολικά, £250 (15%) είναι το μέσο ποσό που δαπανάται από τους οπαδούς, όσο βρίσκονται στο εξωτερικό.
• Οι Ούγγροι οπαδοί (69%) κάνουν τα μεγαλύτερα ταξίδια για παιχνίδια εκτός έδρας και μένουν για τρεις ή παραπάνω ημέρες, ενώ οι Πορτογάλοι (29%) προτιμούν να ταξιδεύουν μόνο για μια μέρα.

Το Fan Passion Report της MasterCard, επίσημου χορηγού των Player Escorts του UEFA Champions League, ζήτησε επίσης από τους οπαδούς 11 διαφορετικών χωρών να ψηφίσουν ποιός πιστεύουν ότι είναι ο καλύτερος παίκτης στην ιστορία της διοργάνωσης. Οι απαντήσεις των 5.000 οπαδών, ανέδειξαν τον Lionel Messi ως τον καλύτερο παίκτη που έχει περάσει ποτέ από τη διοργάνωση, με 27% των ψήφων υπέρ του.

Τον επιθετικό της FC Barcelona ακολουθεί ο πρώην παίκτης της Real Madrid CF, Zinedine Zidane (12%), με τον Cristiano Ronaldo (11%) να έρχεται τρίτος. Ο Βραζιλιανός επιθετικός Ronaldo (7%) είναι τέταρτος και ο David Beckham (4%) πέμπτος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγαλύτερος αριθμός ψήφων για τον Messi προήλθε από την ηλικιακή ομάδα άνω των 55 ετών (33%) και όχι από τη νεότερη γενιά οπαδών. Ο Αργεντινός σταρ ήταν στην κορυφή της δημοσκόπησης της MasterCard στην Αγγλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ιταλία, την Τουρκία, τη Ρωσία και την Ουγγαρία. Ο Zidane βρέθηκε στην κορυφή της ψηφοφορίας στην πατρίδα του τη Γαλλία, όπως αντίστοιχα ο Cristiano Ronaldo στην Πορτογαλία.

Η έρευνα επίσης αποκάλυψε ότι οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου προτιμούν να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό καρτών και μετρητών (40%) για να πληρώσουν το φαγητό, το ποτό, τα ταξίδια και άλλα έξοδα που συνδέονται με την παρουσία τους σε αγώνες ποδοσφαίρου και δεν επιλέγουν μια συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής.

Ο Michael Ballack, MasterCard Player Escort Manager για τον τελικό του UEFA Champions League στο Βερολίνο, σχολίασε σχετικά: “Το ποδόσφαιρο χωρίς οπαδούς απλά δεν θα ήταν το ίδιο. Δίνουν τον παλμό στο παιχνίδι και το πάθος τους για το ποδόσφαιρο είναι απίστευτο. Όταν βγαίνεις από τη φυσούνα, οι κραυγές και ο θόρυβος των φιλάθλων σε διαπερνούν και δίνουν στους παίκτες μια τεράστια ώθηση για το παιχνίδι. Οι οπαδοί είναι ανεκτίμητοι.»
Δείτε το βίντεο με τον πρώην άσο M. Ballack να μιλάει για το πάθος των φιλάθλων και τη σημασία του για τους παίκτες https://youtu.be/QsdmIPWMjHc

Η Ann Cairns, Πρόεδρος Διεθνών Αγορών της MasterCard, δήλωσε: “Οι οπαδοί του ποδοσφαίρου αγαπούν την ομάδα τους και το να παρακολουθούν τους αγώνες της σημαίνει πολλά για αυτούς. Κάνουν τα πάντα για να υποστηρίξουν την ομάδα τους, ξοδεύουν χρήματα για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, θυσιάζουν οικογενειακές στιγμές, φοράνε ρούχα που θεωρούν τυχερά και έχουν τις δικές τους προκαταλήψεις. Η MasterCard βοηθά τους οπαδούς να είναι κοντά στα πάθη τους, προσφέροντας τους εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας, όπως τον τελικό του UEFA Champions League. Το Fan Passion Report τονίζει ότι, ενώ υπάρχουν πολλές διαφορές στον τρόπο με τον οποίο στηρίζουμε τις ομάδες μας, η κοινή αγάπη για το άθλημα μπορεί πραγματικά να μας ενώσει και να δημιουργήσει ανεκτίμητες στιγμές και αναμνήσεις.”

Το Fan Passion Report είναι μια έρευνα που πραγματοποίησε η Censuswide για τη MasterCard. Ρωτήθηκαν 5.017 φίλαθλοι από 11 ευρωπαϊκές χώρες – Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Τουρκία, Ρωσία, Σουηδία, Πορτογαλία και Ουγγαρία.